سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حوری آسمان

آرام ترین لحظات زندگی ام به هنگام با تو بودن است. زیباترین نغمه ی زندگی ام به هنگام شنیدن صدای توست البته با نشانه هایش. با شکوه ترین نشانه های اقتدار و احساس امنیت به هنگام درک وجود پر عظمت  توست. وجود پر قدرت تو به من توان فهم معنای این جمله را میدهد که: با زندگی نسازیم، زندگی را بسازیم. من از نشدن های زندگی ام شکوه نمیکنم. من از کم نتیجه گرفتنها، دیر نتیجه گرفتنها گلایه ای ندارم. من از دعاهای به اجابت نرسیده ام ناله ای نمیکنم. من از کم لطفیهای گاه به گاه بندگانت فغانی نمیکنم.

من خاموشم به زبان اما معتقد به این جمله که:
مردمان توانمند در میان جشن و بزم نیستند ، آنها لذت فهم رنجهای هدفمند را چشیده اند. من همچنان به مسیرم ادامه خواهم داد چون ایمان دارم به این جمله ی پائولوکوئیلو که میگوید: تصمیم خداوند از قدرت درک ما خارج است اما همیشه به سود ما می باشد.

 

با توهستم خدای مهربانم. تمام این ها را برای تو گفتم. کلمه به کلمه اش برای قدردانی از وجود سراسر رحمتت بود. برای تو که به حق نور آسمان و زمینی. برای تو که اولی و آخر . برای تو که ظاهری و باطن. برای تو که بهترین وکیلی. برای تو که بهترینی . زیباترینی . خدایا به خاطر زنده ماندن و سالم بودن خواهرزاده هایم محمد رضای بیست و هفت ساله و شایان یک ساله هزاران بار شکر که اگر زنده هستند و اگر نفس می کشند و اگر هنوز در میان ما هستند فقط و فقط به خاطر نظر عنایت تو بوده است و بس وگرنه آنها هردو قدمی با مرگ ناگهانی فاصله ای نداشتند . تا لحظه ی زنده ماندن و زیستنم سپاسگزارت خواهم بود به خاطر این عنایت بزرگت. 

 

 

پ.ن« آسمان برای من نشانه ای از قدرت بی حد خداست.»

 


نوشته شده در دوشنبه 90/2/26ساعت 1:48 عصر توسط حوری آسمان نظرات ( ) |


Design By : Pichak